سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

100/5/9
9:34 ص

یکی از دشوار ترین کارهایی که ابتدا در ذهن ما برای خدمات دارست میرسد پیدا کردن قیمت یا هزینه داربست طبق مصوبه اتحادیه است . باید با تک تک شرکتهای ارائه دهنده خدمات داربست تماس بگیریم و استعلام قیمت کنیم اینکار هم زمانی زیادی میبرد و هم ممکن است در نهایت به قیمت نهایی دست پیدا نکنید برای همین داربستان قیمت خدمات داربست را طبق مصوبه اتحادیه به صورت آنلاین برای شما محاسبه میکند و دیگر نیاز نیست جهت استعلام قیمت با چندین شرکت ارتباط برقرار کنید .

هزینه ی نصب داربست فلزی به سادگی قابل محاسبه نیست. گاهی دوساختمان با متراژ مساوی هزینه ی متفاوتی برای نصب داربست فلزی دارند. در تعیین قیمت نصب و کرایه ی داربست تورفتگی ها و بیرون آمدگی های ساختمان که گاها مایه مصرف بیشتر لوله و موعد می شوند و نیز تعدادی نیروی مورد نیاز در مواردی که لوله باید برای مسافت بیشتری جابجا شود تاثیرگذار هستند.
 
برای اطلاع از قیمت روز لوله و اتصالات داربست می توانید اینجا را کلیک کنید: قیمت روز لوله و اتصالات داربست
 
نکته ی دیگری که در نصب داربست فلزی در ابعاد کوچک حائز اهمیت هست نزدیکی اکیپ داربست به محل نصب (از جهت مسافت) است. بدین معنی که اگر یک شرکت نصب داربست بخواهد از غرب طهران به شرق طهران بیاید هزینه ی بیشتری را دریافت خواهد کرد. ما با سهم گیر از چند اکیپ در نقاط گوناگون تهران، این هزینه را برای شما کاهش می دهیم.
 
همچنین توجه داشته باشید بها های داربست برای یک نما با قیمت داربست برای ساختمان هایی که بیش از یک ظاهر داشته باشند متفاوت است.داربست فلزی


ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ